sobota, 2 kwietnia 2011

Film "Jestem" o losach dziecka, które uciekło z domu dziecka

film jestem o lsoach dziecka z domu dziecka

Nieco wstrząsający film o dziecku, które uciekło z domu dziecka i żyje na ulicy.
Skrócony opis filmu:
Opowieść o 1-sto letnim dziecku, który po przypadkowej ucieczce z domu dziecka, nie będąc szukanym przez nikogo, nie będąc oczekiwanym ani kochanym przez matkę, u której chciał zamieszkać - zostaje sam ze sobą - na ulicy [w opuszczonym budynku].

Kundel [jego ksywa] nie skarży się na swój los, nie obwinia nikogo, tylko stara się walczyć z życiem na własny rachunek, mając jednak świadomość istnienia innego, o wiele lepszego świata.

Możliwe, że właśnie ta świadomość dodaje mu siły i nadzieji, pozwala nadal mieć marzenia, nadal wierzyć i być...

Opis filmu na filmweb.pl/Jestem
www.filmweb.pl/Jestem


obszerny opis filmu JEstem na wikipedii
pl.wikipedia.org/wiki/Jestem_%28film%29

długi opis filmu na filmpolski
www.filmpolski.pl/fp/index.php/1214501


Film otrzymał wiele nagród - na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Operatorskiej "Camerimage" w Łodzi i kilku innych

Film jest dostępny na YouTube - poniżej pierwszy odcinek, YouTube, w miarę oglądania, będzie włączał kolejne odcinki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz